De wins van tjoar! - Reisverslag uit Kovalam, India van An en Hanne onze fotos: www.flickr.com/photos/anenhanne - WaarBenJij.nu De wins van tjoar! - Reisverslag uit Kovalam, India van An en Hanne onze fotos: www.flickr.com/photos/anenhanne - WaarBenJij.nu

De wins van tjoar!

Door: Hanne

Blijf op de hoogte en volg An en Hanne

05 Januari 2008 | India, Kovalam

hallo,

Tis lange tijd stil geweest in blog land... Maar daar hebben we onze redenen voor! An en ik hebben namelijk allebei een welverdiende vakantie achter de rug. An werd daarbij vergezeld door haar allerliefste Vincent. En ik moest het doen met moeder en vader maes.
We hebben der veel deugd van gehad en ik heb er alweer twee dagen stage opzitten. Twas niet evident om over te schakelen van vakantiemodus op werkmodus... Maar kheb de knop reeds omgedraaid.
Ik heb een heel fijne vakantie achter de rug. Kheb samen met vader op de rug van een olifant gezeten (zo'n kans krijg je maar eene keer in u leven en we hebben ze niet langs de kant laten liggen!) We hebben een grandioze boottocht gemaakt op de grandioze backwaters. We zijn zeker nen kilo of 3 verzwaard van het goed eten. En we hebben vele plonzen genomen in de warme (maar wilde) zee.

Verder wens ik iedereen de 'wins vant joar' en wil ik nogmaals iedereen bedanken die SISP gesponsord heeft (want jullie hebben een goeie 800euroots binnegehaald!!!!!)

Merci!

En kheb gemerkt dat de redadairs blijkbaar de trouwste bezoekers zijn van onzen blog. Merci voor al jullie fijne berichten vanuit Leterme en Milquet-land

indische groeten,
hanne

  • 05 Januari 2008 - 11:02

    Sanne (redadair):

    Gelukkig nieuwjaar blog-schrijvers/lezers!

    Groeten uit Brugge!

  • 05 Januari 2008 - 17:34

    Mama Ria:

    joepie terug leesvoer van onze indiers!!
    ook de beste wensen en doe de groeten aan ons An!

  • 06 Januari 2008 - 10:22

    Leen:

    Blij om terug iets van het indisch front te horen! Ondertussen weet ik nu ook dat papski en moetsie niet direct bij elkaar horen, sorry hoor ik wil geen ruzie stoken in een menage!Het was een misverstandje.
    Jullie zitten over de helft denk ik en doe zo verder want jullie zijn goed bezig! Het allerbest nog en natuurlijk een pracht van een 2008 voor jullie!

    tot schrijfs

    Leen

  • 07 Januari 2008 - 23:52

    Rita VDB:

    Voila, de familie weer naar België en de Indië-blog begint aan een tweede leven. Twee dingen waar we op zaten te wachten. Ik moet zeggen, Hanne, pa en ma Maes zijn nogal uithuizig sinds hun terugkeer. Ik krijg alleen broer David aan de telefoon. Dus... nog geen verhalen gehoord over hun Indië-avontuur. We moeten het voorlopig doen met jullie blog. Blijven schrijven dus!
    Nog een boeiende tweede helft! Geniet ervan!
    Groeten van de Lendeleedse redadairs

  • 08 Januari 2008 - 21:03

    Christine,Frans :

    Aan An en ook aan Hanne. Zopas nog eens jullie web-site bezocht en foto's bekeken. Prima site, mooie foto's, leuke en minder leuke ervaringen. ' t Allerbeste daar in 't verre India!ook voor 2008! Hou jullie goed daar.
    Groetjes
    Fam. Coorevits

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Kovalam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2008

dat zijn ier geen zomers lik ol oezes

10 Februari 2008

holiday

22 Januari 2008

indialalala

12 Januari 2008

tzijn drukke dagen!

05 Januari 2008

De wins van tjoar!
An en Hanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 14766

Voorgaande reizen:

07 November 2007 - 11 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: